Hej fina! I fredags förmiddag hade jag ett besök inbokat hoss Hudvårdskompaniet. Jag fick ett presentkort av laget i studentpresent och utnyttjade det igår med en helkroppsmassage. SÅ HIMLA SKÖNT! Tycker de är så otroligt proffsiga, ger bra service och får en att känna sig bekväm och avslappnad. Behandlingen jag tog var magisk och så himla skönt. Eftersom jag ofta har spänningsshuvudvärk bad jag henne fokusera lite mer på axlarna/nacken. Miljön är så fin på hudvårdskompaniet och som kund fick jag massor av vitaminer i mig efter behandlingen. Kände mig som en ny människa! Kan verkligen rekommendera att gå til Hudvårdskompaniet får behandlingar, tips och råd om skönhet, de är så himla duktiga. 
Tack igen för att ni tog hand om mig så bra och fick mig att känna mig som en människa igen! <3 
 
- Detta inlägget är inte sponsrat och jag får inte betalt för att skriva om detta. Jag gör det för att jag verkligen tycker detta och vill rekommendera andra att gå dit ifall de behöver tips, hjälp och råd om skönhet och andra behandlingar. - 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress