24 mars 2017

FRIYAY

Outfits

 
Jacka - Lindex // Jeans - Zara // T-shirt - Gina Tricot // Keps - Lindex
 
Dagens snabba och enkla look! Alltså en massa kärlek på att det är fredag, solen skiner och att jag varit ledig hela dagen. Åt mysig frukost med pappa innan jag köpte med bakelser och åkte till farmor och farfar för att mysa. Spelade kort och gosade i några timmar, de är bland de bästa jag vet <3 
 
Åkte tillbaka till stan för att träffa tjejerna en snabbis och fixa lite ärenden på stan. Träffade Malin en sväng och fixade lite inför imorgon och fotade denna look. Nu har jag precis handlat och ska laga mat till familjen ikväll. Det blir en lugn och skön kväll, match och fest imorgon och mysdag på söndag - hur bra helg?!?! Hur ser eran ut? Puss!
Anonym

Hej! Har läst du pluggar i Kalmar. Funderar på att börja plugga mediekreatör där och undrar bara vad du tycker om skolan och staden? Kram

Svar: Hej! Så himla roligt, jag ska svara på denna fråga i ett inlägg i veckan, många har frågat om denna linje, staden och liknande, så håll utkik <3
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress