Jacka & Topp - IvyRevel // Byxor & Väska - NAKD // Skor - Nelly.com 
 
Hej fina! Haft en bra helg? Det har jag haft, var så himla skönt och välbehövligt med helg i fredags. Jag lagade god mat tills Adam slutade, var ute på en PW (slog nytt rekord på 5km) och kollade serier hela kvällen. Somande rätt sent och sov ut på lördagen innan vi gjorde en lång och god frukost innan vi gick ut och njöt i solen. Vi åkte senare till Sara och fikade med henne och Thomas innan vi åkte hem till Vimmerby. Träffade tjejerna på kvällen för tapas och mellomys. Tyckte ni rätt person vann? 
 
Igår spelade jag match och vi vann så det var ett skönt avslut på helgen. Åkte senare till mormor och morfar för söndagsmiddag innan jag och Adam åkte tillbaka till Kalmar. Fick sådan sjuk huvudvärk igår på kvällen så har inte alls sovit bra inatt. När jag vaknade vid halv 8 och skulle till skolan så kände jag bara "nej detta går inte! och somnade om till halv 11. Jag kanske behövde det, jag vet inte. Nu känns det bättre och tänkte gå ut på en prommenad. Behöver lite luft. Tänkte lägga upp en veckoplanering senare och sen även mitt samarbete med Ur&Penn. Puss!
Annsoh

Jätte fina bilder! :) Hoppas du har haft en trevlig helg! :)

Svar: Åh tack, och detsamma :D
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress