26 mars 2017

WEEK(END)

Vardag

 
Hej hjärtan! Vilken magisk helg det varit. Har haft det så himla härligt och skönt. Efter en vinst i lördags med 8-0 firade vi Julia som fyller 20 med underbara vänner. Hon hade fixat så himla fint och det var en jättetrevlig kväll verkligen. Idag har jag varit väldigt seg, vaknade med halsont bland annat. Jag och Adam gjorde god frulle innan vi åkte ut till Adams familj på landet och åt söndagsmiddag, fikade och satt ute i solen (så himla härligt). Vi åkte hem till Kalmar senare än tänkt och nu har vi hunnit med lite saker i lägis och storhandlat inför veckan - skönt! 
Nu ska vi göra varma mackor och kolla på walking dead - följer ni den serien? 
 
Hur har er helg varit? Bloggen firade 3 år nu i helgen och jag hann inte förbereda ett inlägg. Tänkte gå igenom lite vad som hänt genom åren, mina personligen bästa inlägg, upplevelser, tankar och liknande. Vore det roligt? Haha! Hoppas er helg varit minst lika bra som min. Puss <3
 
Caroline

Vilken lyx så gott. :)

Svar: Det var supergott! :)
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress