15 maj 2017

MONDAY VIBES

Vardag

 
Fick ett väldigt fint presutskick från fantastiska Löwengrip Care & Color imorse, vilken himla bra start på denna måndag! Ska bli roligt att få testa deras nya produkter, jag har enbart testat de tidigare produkterna och varit jättenöjd med dem. 
 
 
Åkte och handlade på morgonen och fixade här i lägenheten innan jag och Malin satte igång veckans plugg! Efter det tog jag mig en låååångprommenad och lyssnade på tredje avsnittet av "Var femte kvinna" så himla lärorikt och bra avsnitt - heja er Mathilda & Andrea som gör denna viktiga serie. Gjorde mig iordning middag och massor med matlådor inför veckan. Så himla tråkigt att laga mat till sig själv och äta själv... jag är verkligen en sällskapsmänniska, hatar att vara själv när man inte "ber" om det, någon annan än jag?
Hur har er måndag varit? <3
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress