22 maj 2017

MONDAY

Outfits


Topp - IvyRevel // Byxor - Gina Tricot // Skor - DinSko // Väska - Chiquelle // Halsband - NA-KD
 
Hej hjärtan! Hur har er start på denna vecka varit? Jag började med att ta sovmorgon då jag kände att jag och min kropp behövde det. Var så välbehövligt och skönt verkligen. Fixade lite här hemma, eller ja lite och lite städade HELA lägenheten?!?! En undanflykt till att inte plugga I guess.. alltså sen när är städning är roligare än att plugga? En pepp inför den kommande vecka och kommande tenta är ju att jag blev godkänd på min förra tenta och på hela den kursen - vilken lättnad!!!
 
Utöver det så har jag gått 1h prommenix ute på stensö, det är så himla fint och harmoniskt! Lyssnade på Mathilda & Andreas senaste avsnitt av "Var femte kvinna" också - har tipsat om den serien innan och tipsar igen. Nu ska jag försöka få lite plugg, beställningar av mina produkter samt annat pappersarbete gjort. Ha en fin kväll <3
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress