Inledde helgen på bästa tänkbara sätt med hotellfrukost på Statt med Anna! Så himla härligt och tanken var att vi skulle spåna idéer på kommande projekt men vi hade catch up och det blev inte jättemycket idétänkande ;) Men lite ändå! 
 
På kvällen träffade jag gänget för en gudomlisk smakupplevelse och trevlig vistelse på nya resturangen SMAK här i Vimmerby. Mycket trevlig kväll verkligen <3

Idag var det balen här i Vimmerby och min BÄSTA FINASTE VACKRASTE vän gick den. Alltså jag är så stolt över henne, så tacksam över att ha en sådan fantastisk människa i mitt liv, min bästa vän & lyckopiller. Amanda & Julia fixade henne så fint med hår och smink - det gjorde ni bra tjejer. 

Detta har varit min helg så långt! Vi har grillat ikväll och nu kollar vi Eurovision, en myskväll med familjen helt enkelt. Härligt! Tänkte visa er mer bilder från balen imorgon. Puss, hoppas ni haft en fin helg hittills. <3
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress