Inlägget innehåller reklamlänkar för IvyRevel
 
 
Topp - IvyRevel // Jeans - NA-KD // Örhängen - IvyRevel (slutsålda)
 
Hej solstrålar! Hoppas er dag i solen har varit helt fantastisk, det har verkligen min varit, så himla härligt och sådant lyckorus i kroppen just nu. Ska strax bege mig till Elin för att spendera min kväll där, alltså nyp mig armen kan det bli en bättre fredag? 
 
Vad tycker ni om min topp? Så himla fin och jag älskar att den är off-shoulder, har fått en grej för det och tycker det är så fint. Man kan styla toppen både till vardag och fest tycker jag, vilket är perfekt. Med koden "BYMATIILDA20" får ni 20% (!!!) på HELA Ivyrevels hemsida! Happy shopping babes! <3 
 
Inlägget är i samarbete med IvyRevel
 
Agnes

Så snyggt! :D

Svar: Åh tack :D
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress