Denna vecka är en kort vecka, har inte så mycket planerat men kan vara rätt skönt då jag ligger efter med mycket eftersom det varit så pass mycket den senaste tiden!
 
Tisdag (idag): Tog sovmorgon, fotade outfit, handlade mat, påbörjade ny kurs, tog en långpromme/löptur i över en timma med en podd i lurarna. Jag har lagat mat, matlådor och storstädat hela lägenheten! Man hinner med mycket på en dag om man är effektiv. Nu väntar jag på att Adam ska komma hem som jobbar kväll/natt. 
 
Onsdag: Föreläsning mellan 10-12! Sen ska jag fika med Malin och Emelie, ska bli så mysigt! Malin sover här på kvällen så vi får se vad vi hittar på för något. 
 
Torsdag: Ledig! Inga planer. Ska fota för vissa samarbeten och annat material till bloggen. 
 
Fredag: Ser likandant ut här. Ska även fika med tjejerna, så länge sen jag träffade allihopa. Ska på konsert på kvällen som min vän Joel fixat. 
 
Lördag: Bortamatch! Åker tillbaka till Kalmar på kvällen. 
 
Söndag: Inga planer! 
 
En rätt lugn och skön vecka. Ser fram emot den. Måste även ta och läsa i kurslitteratur och liknande, tvätta och andra hushållsgöror haha men för tråkigt för att skriva med ;) Men en strävan med bloggen är att visa olika sidor av mig och mitt liv och inte enbart se allt roligt och fint, förstår ni hur jag menar? Har ni några roliga planer?
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress