Måndag: Vaknade upp med halsont och sådan där känsla i kroppen av att känna sig sjuk! Tog mig upp ändå, gjorde frukost och cyklade till UB för en dag med plugg. Vetenskapliga metoder, du är inte rolig ;) Hade ett inbokat HIIT-pass idag men avstod såklart då jag inte alls känner mig pigg, tråkigt eftersom jag sett fram emot detta! 
 
Tisdag: Håller på med en rolig och intressant grej vid sidan om (ska berätta mer såklart när det är klart) så ska jobba med detta idag, och även plugga vidare på det jag gjorde idag. Om jag känner mig bättre ska jag träna!
 
Onsdag: Kommer se ut som tidigare dagar. Kanske ska på bio med Adam eller onsdagspuba och kolla CL!
 
Torsdag: Hem till Vimmerby för träning, möte och andra roliga projekt!
 
Fredag: Ska jobba på bästa Lindex! Ska bli så roligt och är så glad över att jag kommer spendera sommaren där <3 
 
Lördag: Jobb och bal! Bästis går balen och jag ska hjälpa mina fina vänner Hilda & Jonte att fota dem. 
 
Söndag: Match!
 
Har ni något roligt inplanerat denna vecka? Puss <3
 
Anonym

Du är bäst gumman 💗. Pappa.

Svar: Tack pappa <3
Matilda Strömdahl

Kajsa

Jag ska till sommarstugan i helgen med familjen och fixa iordning inför sommaren. Det är alltid så himla mysigt så det ser jag fram emot ;)

Svar: Åh så himla härligt! Det förstår jag verkligen, önskar jag också jag hade ett sommarställe <3 Ha det så härligt i stugan och hoppas ni får fint väder!
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress