10 maj 2017

ROSES

Outfits Samarbeten

 
Jacka - Asos // Body - Shein // Jeans - Gina tricot // Skor - Chiquelle // Solisar - Nelly.com
 
Hej fina! Vad tycker ni om min nya snygga body? Tycker att printet på den är jättefint. Det är ju inne med rosor/blommor som print på kläder, många som köper egna dekaler och fixar och trixar och "designar" sina egna plagg. Så himla rolig idé tycker jag och man kan göra det så personligt och kreativt. 
 
Trots en rätt så lugn vecka känner jag mig rätt så död efter att legat nedbäddad i sängen två dagar i rad. Har haft feber och halsont, frossa och inte alls känt mig pigg! Så himla tråkigt verkligen, jag gillar inte att vara sjuk. Det är inte som på högstadiet direkt, då var det rätt lyxigt att va sjuk ;) någon mer än jag? Haha!
 
Inlägget är i samarbete med Shein
Karolina

Älskar bodyn! Själv funderat på att köpa en liknande och när man såg de här snygga bilderna vart man ännu mer sugen :)

Svar: Åh men härligt att jag lyckades inspirera dig! Ha en fin dag :)
Matilda Strömdahl

Hemma Hos Felicia

grym outfit!! bodyn är så snygg, och skorna är ju pricken över i:et haha :)

Svar: Vad roligt att du tycker det! :D
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress