23 maj 2017

TUESDAY OUTFIT

Outfits

Inlägget innehåller en reklamlänk
 
 
Topp - IvyRevel // Byxor - Zara // Solisar - IvyRevel 
 
Dagens! Kände mig så fin och bekväm i denna look idag. Slappa kläder med snygga detaljer så som utsvängda armar och vida byxor, simple as that och det blir hur bra som helst. Lite synd att jag inte hade tid att fota denna look "ordentligt" och gav den lite mer kärlek ;) Haha min stackars bror fick agera fotograf idag, sen har han även modellat för mig till min skönhetssida där jag säljer forskningsframställda skönhets & hudvårdsprodukter. Ni kommer till min facebook sida HÄR. Haha stackar´n, men så glad att han ställer upp <3 

GLÖM INTE att ni med koden "BYMATIILDA20" får 20% på ALLT hos IvyRevel. Enjoy babes! <3
Agnes

Jättesnyggt!

Svar: Åh tack! :)
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress