25 maj 2017

WEDNESDAY LOOK

Outfits

 
Kavaj - Gina Tricot // Topp - Shein // Byxor - Gina Tricot // Skor - DIn Sko // Väska - Chiquelle
 
Gårdagens look när vi firade att sista inlämningen var klar med gott käk på ballen med ett glas vitt vin! Så himla värda det kan liksom inte komma ihåg när jag tog ett glas vin sist? Brukar dricka alkoholfritt nuförtiden då vi har matcher och liknande. Men så skönt att få ha en Malin & Matilda dag och bara vara och ta igen lite tid vi missat då vi har haft så mycket i skolan den senaste tiden. Nu är det bara en tenta kvar sen är det sommarlov! Alltså lajvet <3 Hur sjukt är det att ett helt år på universitetet är klart och flugit förbi och jag har bara 2 år kvar tills jag är färdig utbildad? Då är jag 22 år och har hela livet framför mig, alltså wow. Blir faktiskt stolt över mig själv, och över Malin, och Emelie. Som vi kämpat detta året, men vi har klarat det, tillsammans vilket har varit så himla härligt. 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress