22 november 2017

15% PÅ ALLT SMINK

Skönhet

This post contains adlinks from Adviral
 
 
Okej jag var tvungen att dela med mig av detta erbjudande till er också! Eleven  har 15% på allt smink enbart idag! Jag plockade ihop mina favoriter som jag dagligen använder. 


 
Läppglans: Detta hade jag på balen och har blivit storo favorit i vardagen eftersom den är väldigt neutral i färgen och ger ett natuligt resultat. Perfekt glans och sitter bra. 
 
DipBrow & Ögonbrynspenna: Mina två lifesavers varje dag. Håller länge och aldrig slut känns det som. Har haft min superlänge nu. Tycker man får ett fint resultat och det formar ansiktet mer. Kan gå en dag helt utan smink men bara jag får fixa mina bryn så känns det bättre!
 
Mary-Lou Manizer: Denna är magisk! Fick låna av min vän Frida en gång sen dess har jag varit helt fast. Jag har dock tappat bort min och inte köpt någon ny än :/ Men nu ska jag passa på när det är 15%! Denna highlighter, skugga och skimmer ser till att ge dig ett ungdomligare utseende med en diskret glöd! Applicera på ögonlocken för en lyxig look eller svep den på toppen av kindbenen för en fantastisk lyster. :)
 
Contour kit: Jag förstår varför denna palette är storsäljare! Prova du också så kommer du också förstå. Den är värd varenda krona. Min håller på att ta slut nu så jag måste köpa mig en ny. Har någon av er använt denna palette? 
 
Linda Hallberg - ögonfransar: Jag måste testa dessa! Hört så bra om dem. Har någon av er testat dessa?
 
Så ni har alltså 15% på Eleven.se (adlink - klick!) tills 00:00 inatt - GOGOGO! 
 
 
johanna

Nice!

Svar: Eller hur! :)
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress