This post contains adlinks
 
 
Black Popper Pants Mercy - HERE // Baker Cap Carrie - HERE
 
Dagens lördagslook! Vad tycker ni? Älskar mina nya byxor, tycker de är så himla coola och har velat ha ett par sådana här länge och äntligen hittade jag de perfekta! Visst, de släpar lite men aja, short girl problem - någon annan som kan relatera? ;) Ni är många som frågat efter liknande mössa som jag har på mig på bilderna och jag har länkat mössan här ovan, de finns i lager nu igen men ni måste snabba på då de tar slut fort! :) Byxorna och kepsen är ifrån JFR och om ni anger rabattkoden MatildaNOV  får ni 15% på hela sortimentet hos JFR.se (gäller ej rea och jackor). Hoppas ni hittar något fint till er själva hjärtan <3 Puss! 
 
Inlägget är i samarbete med JFR
 
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Så snygg outfit! :)

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Riktigt läcker outfit, och WOW så häftiga bilder! Gillar de fotade med staketet framför :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress