9 november 2017

ART

Inredning

 
 

ALLTSÅ kan vi ta en stund att inspektera mina fantastiska nya kreativa, konstnärliga och helt underbara tavlor? Jag är så himla nöjd och att de har flyttat in hos mig är jag så glad för. Har länge fascinerats av Fredrikas konst, det hon skapar är så unikt och vackert. Älskar det verkligen. Hon jobbar med så fina och genomtänka detaljer. Just nu försöker jag hitta en bra plats i sovrummet där dessa skönheter ska hängas/stå. 
 
Tycker vårt sovrum börjar ta mer form och älskar min gråa kalkiga vägg som jag målade för några veckor sedan. Tänker visa er allt när det faller mer på plats men nu börjar det likna något. Jag har ju länge sagt att jag tycker det är väldigt opersonligt och tråkigt. Men nu så börjar det som sagt falla på plats vilket känns skönt! :) 
 
 
Tess

Grymt snygga! :)

Svar: Visst är dem, så himla nöjd!!
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress