9 november 2017

MIX AND MATCH

Inspiration

This post contains adlinks from Adviral



1. Antique roses / 2. Mayfair clutch black / 3. Midnight blue marble / 4. Mayfair clutch navy / 5. Royal grey marble / 6. Mayfair clutch grey / 7. Port laurent marble / 8. Mayfair clutch pink

 

Jag har varit med sen starten i princip sen de lanserade iDeal Of Sweden och är väldigt stolt över att samarbeta med detta företag. En av deras senaste lanseringar med clutch är riktigt smidiga, snygga och eleganta tillsammans med mobilskalen och här ovan är förslag hur de kan mix and match ditt skal med en clutch. Clutchen är designad för människor i rörelse och som vill resa lätt och enkelt – eller bara behöver ha snabb åtkomst till sina viktigaste kort och sin telefon, utan att släpa på en hel väska. Hur smidig lösning? Det bästa är att designen är så snygg och elegant! <3

Anonym

En clutch önskar jag mig när jag fyller år😘❤️Säg det till min man😜

Svar: Absolut ;)
Matilda Strömdahl

Anonym

En clutch önskar jag mig när jag fyller år😘❤️Säg det till min man😜

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress