27 november 2017

MONDAY VIBES

Träning Vardag

This post contains adlinks from Adviral



1. Sport-BH / 2. Tights / 3. Shorts / 4. Skor


GODMORGON MÅNDAG! Hoppas ni sovit gott! Jag är taggad på en ny vecka. Ska försöka komma igång lite lätt med träning men speceillt komma igång med maten och äta ordentligt och bra mat. Det har varit SÅ dåligt nu när jag varit sjuk. Man har ju ingen speciell matlust när man är sjuk, iallafall inte jag :) Ikväll ska jag hem och träna med laget, vilket ska bli så skönt. Har verkligen haft abstinens efter att träna och träffa dem, sjukt egentligen, att fotbollen är typ hela mitt liv. Jag andas fotboll och jag är fotboll typ haha ;) 
Hoppas ni får en fin start på måndagen. Jag tänkte uppdatera er senare om "plans for the week" - vi hörs då! 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress