6 november 2017

MONDAY

Vardag

 
Denna måndag blev rätt produktiv och jag har fått mycket gjort och avnockat vilket känns jätteskönt. Avklarade även ett träningspass som gick SÅ bra och det kommer säkert kännas i hela kroppen imorgon. 
Här kommer en "plans for the week" 
 
Tisdag: Föreläsning 9-12, därefter ska jag fixa med samarbeten. 
 
Onsdag: Föreläsning 9-16 däefter ska jag och Malin på roadtrip - så mysigt med vardagslyx! 
 
Torsdag: Ska även här fixa inför samarbeten innan jag har föreläsning på eftermiddagen. 
 
Fredag: Fota samarbeten och ha föreläsning. På kvällen ska jag träffa pappa och kolla på fotbollen med honom. 
 
Mina planer inför helgen är inte riktigt bestämda än så vi får se vad som händer. Har ni något roligt som händer denna vecka? Kram finisar, hoppas ni får en fin vecka! 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress