13 november 2017

MY MONDAY

Vardag

Hej raringar! Åkte hem till Vimmerby igår för att hämta lite energi hos mina bästisar <3 Har varit energilös, sjuk och allmänt nere den senaste veckan så behövde lite energiboost. Igårkväll var jag hos farmor och farfar och firade farfar som fyllde 91, 91 år and still going strong, min idol! På kvällen åkte jag hem till Adams familj och sov över, kändes som vi gick på gymnasiet igen och skulle sova över, så himla mysigt haha och fick massa flashbacks från den tiden. ;)
 
Idag bestämde jag mig för att inte åka till skolan då jag fortfarande inte är bra än. Vi hade bara 3h föreläsning så jag sov ut istället, vaknade upp till strålande sol och frost, åkte in till stan och träffade tjejerna för en lång mysbrunch och massa tjejsnack, så välbhövligt <3 På eftermiddagen åkte jag till Hudvårdskompaniet där de tog hand om mig i över 1h med ansiktsbehandling. Har fått så himla dålig hy på senaste tiden och tror det har mycket med att jag har varit extremt stressad den senaste tiden men också att det börjar bli väldigt kallt och så vidare ute och då blir jag lätt torr. Så det var så himla härligt att få lyxa till det denna måndag, både med tjejmys och ansiktsbehandling. Hoppas ni haft en bra start på veckan! 
 
xx, Matilda
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress