14 november 2017

NEW BEAUTY FAVS

Skönhet

 

Intimate Care – Soothing Balm - HÄR 

Balance My Skin – Body Lotion - HÄR

Blonde Perfection – Silver - HÄR 

 
Hej hjärtan! Jag måste bara tipsa er om dessa produkter ifrån Löwengrip Care & Color. Jag fick hem dessa ifrån ett PR-utskick för några veckor sedan och har nu under dessa veckor som gått testat produkterna regelbundet och jag är så himla nöjd. Bodylotionen doftar juvligt och har fått min hud så mycket mer len. Smoothing Balmet är även fantastiskt och har varit min "räddare i nöden". Ett silkeslent balm som motverkar röda prickar och lugnar irriterad hud, exempelvis i samband med rakning och denna har verkligen funkat för mig så jag är supernöjd! Jag var dock lite skeptiskt till silvers-hampoot då jag hittat "min grej" men denna överraskade mig positivt och jag är jättenöjd - ligger även på ett bra pris och håller länge! :) Tack snälla Löwengrip Care & Color för dessa produkter, jag har verkligen hittat nya favoriter! <3 
 
 
angelicasvarld.blogg.se

Jag har provat flera av produkterna och tycker att vissa är bra medans andra är mindre bra - deon är dock grym! har du inte provat den -gört!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress