9 november 2017

SINGLE DAY

Outfits Samarbeten

Inlägget innehåller reklamlänkar
 
 
 
I samband med "singel dagen" den 11/11 har Gina Tricot fått in statment t-shirt med coola och söta citat, vilket jag tycker är en rolig idé ;) Ett kreativt sätt att hylla alla grymma singel tjejer där ute! Här ovan ser ni min tuffa t-shirt som är grymt cool haha. Nu är ju inte jag singel men tycker den är fin att bära ändå haha! Mellan datumen 8-11/11 får du som spotlight-medlem hos Gina Tricot 20% rabatt när du beställer blommor på interflora.se och skickar till din singel BFF. Ange bara rabattkoden ”singlesday” i kassan när du handlar. Att få blommor eller blombud tycker jag är väldigt fint och uppskattande. Jag älskar blommor och blir så glad av det. Försöker varje fredag att köpa nya blommor till helgen eftersom det gör mig som sagt glad och det känns så fräscht. Meeeeen får ju sällan (läs aldrig) blommor, (peak till Adam) ;) 
 
 
Inlägget är i samarbete med Gina Tricot
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress