30 november 2017

Thursday

Vardag

 
Hej finisar! Hur mår ni? Idag har jag fotat Bostons Jul- & nyårskampanj tillsammans med Malin & Frida. Det har varit jättekul och jag tror resultatet blev riktigt bra! Vi alla tre är ju riktiga amatörer haha men det var jättekul och en ny erfarenhet som jag tar med mig. Annars då? Jo var hos tandläkaren imorse och det är aldrig roligt men det såg bra ut allting så det var ju skönt. Idag fyller min älskade mammi år så jag är hemma hos henne och ska fira henne ordentligt innan jag ska på innebandy ikväll - ska bli så kul, var så länge sen nu! Sen har jag även shoppat Hanna Fribergs kollektion drop 2 som hon gör tillsammans med NA-KD - den är så himla fin verkligen. Det svarta setet blev mitt och nu väntar jag på att camouflage jackan ska släppas också! Jag älskade hennes första kollektion och blev minst lika impad på denna - good job Hanna!
 
Pssst.. imorgon  är det den 1 December & då börjar min julkalender! <3
 
 
johanna

Fina bilder!

Svar: Åh tack snälla!
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress