12 oktober 2017

BEDROOM

Inredning

 
Förra veckan målade jag om våran fondvägg i sovrummet. Det var första gången jag någonsin målade någonitng haha så jag var såklart lite nervös men min faster var så himla snäll och åkte hit och hjälpte mig med färg och gav tips och råd. Tack snälla för det! 
 
Jag tänkte visa er resultatet lite senare - så håll utkik! Vi börjar få till det rätt så bra i sovrummet nu och det börjar bli lite mer personligt vilket känns jätteskönt verkligen. Man vill så himla mycket men det blir ju lite begränsat med en stundentekonomi.... hehe :):):) 
 
 
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Kul med målning, snällt att din faster hjälpte till :)

Anonym

Åh va fint det blev!❤️/Mammi

johanna

spännande!

Eleonora

Så kul! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress