16 oktober 2017

COLORFUL MONDAY

Outfits

 
Jacka - Zara // Tröja - Gina Tricot // Byxor - BikBok // Väska - Gina Tricot // Korset - Zara // Klocka - Mockberg
 
Hej härliga ni! Hur mår ni? Haft en fin start på veckan? Kalmar har bjudit på sol idag och jag har fått lite plugg och annat gjort, så det känns skönt! Jag och Malin har varit på matchen mellan Kalmar FF - Hammarby och det var en riktigt bra match vilket var kul att se. Vi avnjöt en bärs på ballen innan vi drog och käkade burgare - vilken lyx måndag! Känner att jag behöver sådant här i livet nu då det är väääldigt mycket i skolan. Jag failade min tenta med få poäng vilket känns riktigt tungt då den kursen tog verkligen hårt på mig. Först tänkte jag inte berätta det här men sen tänkte jag "livet är inte perfekt och allt är inte guld och gröna skogar på sociala medier" jag är också människa liksom och tänkte att det kanske uppskattas här på bloggen. Eller hur tänker ni? Det är väl bara bryta ihop och komma igen, knyta näven och naila nästa tenta - eller hur? 
 
På tal om något annat, gillar ni min outfit? Jag känner mig väldigt höstig idag och tröjan fyndade jag på Gina Tricots rea. Har spanat in den väldigt länge och nu var den nedsatt så den blev min för endast 100:- , vilket kap! 
Hoppas ni haft en bra start på veckan. xx
 
 
GoForFit

Men döör, så jäkla snyggt! Både du & outfiten 👌🏼

Svar: Åh men tack snälla!! :D
Matilda Strömdahl

Hannah

Heeej! Det har länge varit en dröm för mig att få lansera skönhetsprodukter, produkter som jag själv har provat och fått fina resultat utav och som faktiskt är framtagna utav över 70 stycken forskare. Att få starta Hannahs Health And Beauty har gjort att alla mina drömmar har förverklats och att få vara min egna chef är superroligt. Men att få se skillnader på människors leenden, hud och fysik är ännu roligare och det var därför jag startade det här. Skulle du också vilja prova denna fantastiska tandkräm och få ett skinande leende? Skicka iväg ett mejl till [email protected]. http://nouw.com/hannahoster/jag-ar-kar-31689952

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress