30 oktober 2017

MONDAY VIBES

Vardag

This post contains adlinks from Adviral



1 / 2 / 3 / 4 / 5

Måndag, ny vecka - nya möjligheter! Är helt slut efter en intensiv helg och en rejäl bakfylla haha så idag mår jag som jag förtjänar helt enkelt. Önskar att denna look ovan var den jag bärde idag men sanningen är att jag tog på mig samma tröja som igår.. ibland orkar jag verkligen inte. Har några intenvsiva dagar framför mig men sen har jag en rolig helg att se fram emot. Tänkte skriva en "plans for the week" sen.

 

Jag skulle även behöva införskaffa mig nytt smink och ny parfym då jag har min sommarparfym just nu. Jag har hört att Scandal ska lukta så himla gott, så jag måste svänga förbi Kicks eller liknande och lukta på den. Jag vill gärna ha en modern och elegant parfym. :) Har ni några tips på goda parfymer - hit me!
 
 
johanna

snyggt!

Svar: Tack snälla! :)
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress