9 oktober 2017

NEW WEEK

Vardag


Måndag: Idag vaknade jag upp hos Malin en aning bakis efter druckit skumpa igår och firat segern. Åt en mysig frukost med henne innan hon körde mig till tåget. Ikväll har jag tränat HIIT (omg kommer ha träningsvärk imorgon) och även veckohandlat, städat och torkat golv - vuxenpoäng check!
 
Tisdag: Föreläsningar! På eftermiddagen blir det massage som jag fick som present i 20-års present av mitt gym. Lyx! 
 
Onsdag: Föreläsning och stå i baren på VH:s hemmamatch med Mallis. 
 
Torsdag: Föreläsning och träning på kvällen. 
 
Fredag: Föreläsning en kortis på förmiddagen. Sen stannar Malin här hela fredagen så vi ska fredagsmysa. Vi tänkte åka på VH:s bortamatch i Nybro eftersom det ligger så nära Kalmar. 
 
Lördag: Mina älskade vänner från Vimmerby kommer hit och vi ska ha en riktig tjejdag - LÄNGTAR <3
 
Söndag: Brunch med tjejerna och ha en riktig chilldag. 
 
Denna vecka känns rätt så bra med planering. Älskar att jag börjar komma tillbaka till rutiner. Jag har bokat in flera träningspass vilket känns så himla gött. Det är rätt mycket i skolan framöver så vardagslyx, rutiner och roliga planer på helgerna gör mig motiverad.  Puss!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress