21 oktober 2017

SATURDAY

Allmänt

 
Lördag & helg! <3 Har en sådan skön helg framför mig där jag inte har något planerat utan bara va. Familjen är nere här idag, vi har storsat runt på matmarknaden som är här i stan och myst där, dock så sög vädret, blåsigt, kallt och regnigt. :/ Hade en jättehärlig dag igår då jag bockade av lite plugg och träffade en ny vän som jag lärt känna via bloggen/instagram. Så himla kul att träffa nya människor som man klickar direkt med, känns naturligt och inte överdrivet, utan avslappnat och härligt! Ni kan hitta hennes fantastiska blogg HÄR
 
En riktigt bra start på helgen har det med andra ord varit och idag gick jag upp tidigt och gjorde frukost till min fina lillebror som fyller 17 idag <3 ALLTSÅ 17?!?! Tänk när jag var 17, man hade så mycket roligt som hände då kommer jag ihåg och det sjukaste är att jag fortfarande känner mig som 17? ;) Någon som kan relatera? När jag fyllde 20 i somras så satt jag och planera min "18-års fest" för jag trodde verkligen att jag fyllde 20? ;) Haha lusigt! Åldersnoja redan, hur ska detta sluta haha... ha en fin helg hjärtan!
 
 
Johanna

Åh churros! Jag dör så gott!! :D

Svar: Visst är det så gott!!! :D
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress