27 oktober 2017

STYLE IT UP

Outfits Samarbeten

Inlägget innehåller affiliatelänkar 
 
IDEAL OF SWEDEN / MIDNIGHT BLUE MARBLE - find it here
-
Get 20% off with the code "Matilda20"
 
Denna fredag har bestått av plugg och få koll på de kommande samarbeten som ska upp på bloggen. Jag tog även över iDeal Of Swedens snapchat - följde ni mig där under dagen? Gillade ni hur jag stylade mina outfits med de olika skalen? Är inte riktigt bekväm än att prata sådär framför kameran, kommer man någonsin att bli det haha? ;) Hur som helst så älskar jag att samarbeta med iDeal Of Swden, de är alltid så himla proffsiga! :) Ikväll har jag beställt pizza, köpt lösgodis och bara haft en mysig hemmakväll. Nu ska jag gå och lägga mig tidigt så jag är laddad inför morgondagen - tenta here I come! 
 
 
Inlägget är i samarbete med iDeal Of Sweden
 
Anonym

Jättefina outfits👍Du är bara bäst!❤️/Mammi

Anonym

Jättefina outfits👍Du är bara bäst!❤️/Mammi

johanna

snyggt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress