17 oktober 2017

WHISH LOOK

Outfits

This post contains adlinks from Adviral

 



Skinnjacka / Solglasögon / Jeans / Stickad tröja / Boots

 

KAN VI TA ETT MOMENT OCH KOLLA IN DESSA SKOR??? Tycker verkligen de är så himla snygga! Den stickade tröjan är även perfektion och höstig delux. Önskelook helt enkelt. 

Hur har ni haft det idag? Jag har haft en rätt så produktiv dag och fått klart alla mina illustrationer till uppgiften i skolan. En sådan himla stor utmaning för mig då jag aldrig jobbat med programmen illustrator och after effects innan - men det är säkert kul när man kan det. ;) Jag har så stora visioner och mål men inte kunskapen som krävs... det blir en liten krock där. Imorgon är det redan onsdag & veckan vänder? Men innan denna vecka är slut är det MYCKET som ska hinnas göra. Vi hörs imorgon, puss!

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress