PARIS Jag och Adam har bokat en weekend till Paris över nyår! Så himla klyschigt ju ;) Behövde verkligen denn peppen nu mitt i all stress, någonting att längta till. Jag har varit i Paris en gång med laget, men då för att kolla fotboll så jag har ju inte upptäckt staden på det sättet. Så det hoppas jag att få ut nu från denna resa. Har ni varit i Paris tidigare? :) 
 
Jag vill gärna ha tips om bra resutranger, mysiga fik, övriga sevärdigheter osv - alla tips tas varmt emot! 
Vi bokade jättebilligt flyg och fick ge ca 1700kr för två personer tur & retur. Älskar att hitta billiga resor, då kan man lägga pengar på något roligt där istället. 
Puss! 
 
 
Kajsa

Jag var i Paris I fjärde klass ungefär så jag minns inte så många detaljer haha, men det var jättefint verkligen och det jag kan rekommendera är att vara bra i tid till Eiffeltornet eller Louvren t.ex då köerna kan vara rätt så långa, särskilt till Eiffeltornet minns jag. Hoppas ni får en trevlig resa :)

Svar: Så himla kul att få åka dit i 4:e klass, häftigt! Tack så mycket för att du delade med dig. :)
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress