12 september 2017

INTERIOR INSPIRATION

Inredning

This post contains adlinks from Adviral



Ellne fåtölj / Selma kruka / Hamburg vägglampa

 

Ett projekt jag och Adam håller på med i lägenheten är sovrummet! Vi jobbar på att få det mer mysigt, personligt och praktiskt. Det är inte så stort och vi båda vill ha in våra saker. I slutet av månaden ska vi måla om och få ett mer "djup" i rummet. Vi har temat guld och mycket sammet i sovrummet, jag skulle vilja ha en sådan här liknande stol i rummet eller en fotölj men Adam är inte riktigt med mig på den fronten då han vill ha en kontorsstol (man bah men nej wtf). 

This post contains adlinks from Adviral



1 HÄR / 2 HÄR / 3 HÄR / 4 HÄR / 5 HÄR / 6 HÄR / 7 HÄR / 8 HÄR / 9 HÄR

 
Eftersom vi har en öppen planlösning i lägenheten går köket, matrummet och vardagsrummet ihop. Här går temat lite mer i silver. Här måste vi jobba lite mer med att få in ljus och lampor. Nu när det blivit mörkare ute har man verkligen märkt att vi saknar lampor haha! En taklampa till vardagsrummet är någonting jag vill ha och lite mer perosnliga detaljer med krukor, ljus, ljusstakar, växter, böcker osv. Lite småplock men ack så viktiga detaljer det är. Tycker fortfarande EOS fjäderlampor är så himla fina! 
Till köket behöver jag verkligen en gryta märkte jag för någon dag sen och champangeglas, det har jag bara några stycken av. 
 
Jag tycker verkligen det är så kul med inredning och har blivit mer och mer intresserad efter jag flyttat hemifrån. Men man blir väldigt begränsad som student och när man har en sådan liten lägenhet (45 kvadrat) och som inte är min utan hyresrätt blir det väldigt begränsat. 
 
Jessica Högberg

Det går att göra mycket med små medel... kolla second hand...

Svar: Tack för tipset :)
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress