21 september 2017

NEW HAIR - DON´T CARE

Vardag

 
Hej hjärtan! Jag har äntligen tid att skriva här efter att drunknat i plugg. Vi har så otroligt mycket i skolan just nu så jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Två stora projekt + att vi sa tenta nästa vecka på fredag. Längtar tills nästa fredag då allt är "över" (för den här gången haha). 

Men hur som helst så har jag klippt mig och jag är så NÖJD! Det har känts som mitt hår bara "hängt" senaste tiden och det känns som jag inte haft någon frisyr alls. Men nu så! Vad tycker ni? Själv är jag som sagt jättenöjd och trivs med denna look. Det är alltid kul med en förändring. 
 
Hur mår ni? Jag har en del roliga saker på g som kommer upp på bloggen så STAY TUNED och ha tålamod. Jag har bokat en resa bland annat och i nästa inlägg kommer ni få veta vart. Har ni någon gissning? :)
Puss!
 
Elin Bjurek

Det bleb supersnyggt!! <3

lars

OK Fredag är redan imorgon. Härligt häng du har på håret, snyggt. Härlig färg
Ja jag gissar på att du ska till Italy igen???? Capri eller??

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress