10 september 2017

SUNDAY

Vardag

 
BRUNCH & BESTIE / GREASY SPOON
 
Hej fina! Efter en fullspäckad helg har tyvärr uppdateringen här varit extremt dålig, vilket jag ber om ursäkt för. Eventet var jättebra och jag fick äntligen krama om Joel igen. Hittade mig en ny höstkappa och åt två fantastiska bruncher. Vi vann våran match efter mycket om och men och leder nu serien med ett litet försprång. GÖTT. Igår kväll jag bowlade jag med vänner och därefter gick vi ut. Så denna söndag har varit så seg kan man säga haha! Ingen produktiv dag alls, filmtittande, PL & filmtittande, så har denna dagen varit. 
 
Har ni haft en bra helg? Veckan som kommer är fullspäckad med plugg, plugg och plugg. Längtar till nästa helg redan haha. Men det är bara att bita ihop! Puss och godnatt hjärtan <3
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress