26 september 2017

TOUGH WEEK

Allmänt

 
 
Ingen jätterolig vecka som väntar men här har ni allafall veckans planer. Längtar som fan tills på fredag efter klockan 12! 
 
Måndag: Pluggade hela dagen! Det positiva med denna måndag var att solen sken, jag fick månadens glossybox. Älskar att jag har förlängt mitt samarbete med dem, de gör många av mina dagar under månaden <3
 
Tisdag: Plugg, plugg, plugg. Ska ta ett break nu, träna och samla lite ny energi. 
 
Onsdag: Tentaplugg. Kanske en PW på eftermiddagen. Ska även försöka visa er innehållet i Glossyboxen, skulle ni vilja det? :) 
 
Torsdag: Seminarie, tentaplugg & träning. 
 
Fredag: Tenta - waaaa är så nervös! På kvällen ska jag käka tacos & idolmysa med vänner hoppas jag. 
 
Lördag: Match & lagfest - så taggad inför denna dag! 
 
Söndag: Bakis troligvis haha. Jag och Mammi har även pratat om dagsspa. Vore så himla välbehövligt. 
 
 
 
johanna

mycket plugg! och snygg outfit!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress