21 september 2017

WHISH LOOK

Outfits

This post contains adlinks from Adviral

 



1 / 2 / 3 / 4 / 5

 

Efter ett par intensiva dagar så har jag verkligen prioriterat att sova lite extra än att gå upp tidigare och göra mig lite fräsch. Älskar att gå upp  tidigare på morgonen, sätta på kaffe, äta frukost länge, fixa sig och bara mysa omrking. Det är så himla gött tycker jag. Men denna vecka har jag slängt i mig en macka på vägen om jag ens hunnit det liksom haha. Men denna look gillar jag skarpt! Enkelt, snyggt men med snygga detaljer. Jackan är verkligen magisk, funderar själv på att klicka hem den :) Svart passar till det mesta och jag fick upp massa olika looks i mitt huvud hur man skulle kunna styla jackan. 

Har ni något favorit-plagg här ovan? :) 

johanna

snyggt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress