6 september 2017

YOU GO, GIRLS

Tips

I denna branch tycker jag det är viktigt at hylla, peppa, stötta och lyfta varandras med- & motgångar. Det finns så många duktiga och kreativa människor där ute som inspirerar och här har ni 3 av mina favoriter som jag inspireras av dagligen. Det här är mitt försök att uppmana varandra att ge boost, pepp och lite girl power åt varandra!
 
Molly Rustas är en blogg jag följer dagligen! Hon inspirerar mig med hennes fantastiska bilder som får mig som läsare att känna mig delaktig då hennes bilder är levande och levererar alltid grym kvalité. En jordnära kvinna som har ett härligt driv och positiv inställning till livet. 
 
Alice Stenlöf - my everyday girlcrush! Jag gillar Alice blogg och andra sociala kanaler då hon delar med sig av ett djup som tilltalar mig. Hon är personlig i sin blogg och visar både ris och ros. Hon delar med sig och skriver om saker som jag personligen kan relatera till och sjukt nog kan jag säga efter att läst hennes blogg ett tag nu känna att vi är väldigt lika i mycket. 
 
 
Matilda Djerf! Så himla vacker, jordnära och inspirerande kvinna! Hon visar uppskattning, peppar, berömer och inspirerar hennes följare dagligen då jag upplever att hon är 100% sig själv. Tycker att hon har fingertoppkänsla och sätter avgörande detaljer perfekt vilket gör foton, outfits och annat som pricken över i:et utan att vara överdrivet. 
 
Eleonora Adriana ♥

Tack för tipsen :)

Svar: Kul att du tyckte om dem :)
Matilda Strömdahl

maria

vart gör du dina collage? Bilderna på varann är så snyggt!

Svar: Tack snälla! Jag gör dem i Photoshop :)
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress