2 april 2018

MONDAY VIBES

Allmänt

Tillbaka till rutiner efter lite påskledighet. Jag har bestämt mig för att vara stenhård med kosten nu två veckor framåt innan seriepremiär för att få känna mig lite "lätt". Här är veckans planer:
 
Måndag: Idag brunchade jag med Jonte innan vi åkte för näst sista träningsmatchen som spelades borta - det blev vinst!
 
Tisdag: Föreläsning, plugg & träning!
 
Onsdag: Plugga och förberenda inför seminarie. Ska även försöka fota material till bloggen. 
 
Torsdag: Seminarie & träning.
 
Fredag: No plans!

Lördag: Roadtrip och överraskning för en vän. 
 
Söndag: Sista träningsmatchen!
 
Denna vecka har jag som mål att komma tillbaka till rutiner och få iordning på både plugg, lägenhet, kost och sådana viktiga saker. Jag ska även försöka leverera här på bloggen och mina andra sociala kanaler. Pratar mer med er imorgon. Hoppas ni haft en bra start på veckan!
 
JUNITJEJ

Det är inte så dumt med rutiner efter ledigheter!

Svar: Nej eller hur :)
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress