20 februari 2018

DENIM-LOVER

Mode Samarbeten

Inlägget är i samarbete med Gina Tricot och innehåller reklamlänkar
 
 
 
 
 
HUR SNYGGT är det med jeans på jeans? Jag tycker det är en perfekt kombo med antingen pumps eller ett par sneakers. Jag valde att matcha med ett enkelt vitt baslinne. Jag vill att våren ska vara här NU men istället vräker snön ner här utanför. Jag älskar att mitt samarbete tillsammans med Gina Tricot är så uppskattat hos er och även hos mig såklart då Gina Tricot är en stor förebild för mig och varje samarbete jag gör väljer jag med omsorg då det är viktigt för mig att kunna stå för det företaget/produkten jag samarbetar med. Hur som helst är denim en stor trend i vår och någonting som jag anser aldrig går ur tiden. Håller ni med?
 Stolt inlägg i samarbete med Gina Tricot
 
ajlimullersandvik.blogg.se

Åh ja, jag skulle typ dö för att få vår nu! <3

Svar: Det hade varit så himla härligt!
Matilda Strömdahl

johanna

Snyggt!

Svar: Tack härliga du!
Matilda Strömdahl

Harriet

Men så snyggt!

Svar: Tack snälla! <3
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress