5 februari 2018

MARIA NILA HEAL

Skönhet

Inlägget innehåller adlinks
 

Maria Nila Heal - HERE
 
Jag har länge haft jätteproblem med torr, irriterad och extremt mycket klåda (säger man så? det kliar iaf) i hårbotten och har testat mycket men ingenting har fått bort det helt. Så jag googlade upp detta och många rekommenderade Maria Nilas serie Heal. Nu har jag köpt serien och ska testa den i några veckor och få se om det blir bättre. Jag lovar att dela med mig av resultaten sen :) Har någon av er provat detta, vad är era erfarenheter? Hoppas innerligt att detta kan hjälpa, blir galen på detta snart då det är extremt jobbigt, speciellt när jag tränar, vilket jag gör 4-5 gånger i veckan. Ifall ni är sugna på Maria Nilas produkter kan ni hitta dem HÄR.
 
Maria

Kul, hoppas de är bra. Jag älskar Maria Nilas produkter. Har inte provat heal just men borde nog eftersom jag har ganska slitet hår.. Uppdatera om det är bra! :)

Svar: Ja jag hoppas det också :) Jag kommer absolut uppdatera sen :)
Matilda Strömdahl

Harriet

Alltså älskar denna serie! Har använt den snart i ett par månader, och mitt hårbotten är så mycket bättre. Lidit av en hudsjukdom i hårbottnen, provat allt och denna av alla är den enda som funkat fint.

Svar: Åh men vad glad jag blir att höra! Hoppas den har samma effekt på mig som på dig, tack snälla att du delar med dig :)
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress