Måndag igen! Skulle verkligen behövt ha en extra, ledig dag då gårdagen var fullbokad med träningsdag. Skulle bara behöva en dag och komma iordning efter en fullspäckad helg haha. Men som tur är så har vi självstudier hela veckan så då är det lättare att planera. Ikväll är det träning som gäller och innan idag har det varit seminarie med en uppgift vi jobbade med hela förra veckan kring strategisk kommunikation, mycket givande och rolig gruppuppgift! Det är så härligt när utbildningen ger någoning och man lär sig något nytt, då känns det verkligen att man hamnat rätt :) 
 
Tisdag: Självstudier, ska plugga på min hemtenta och åker vid lunch hem till Vimmerby för träning och träffa mediet som jag gått till tidigare. Längtar!
 
Onsdag: Deadline på uppgiften så detta är prio 1 denna dag, att göra klart och få in den. Sen har jag inga mer planer (piiiing Adam!)
 
Torsdag: Skriva utvärdering av arbete. Träning på kvällen. 

Fredag: Jag tar helg! Så himla skönt. Längtar redan denna gråa måndag ;) 
 
Lördag: Hem till Vimmerby för kalas, planerna för kvällen är oklara. 
 
Söndag: Fotboll hela dagen! DM står på schemat. 
 

Veckans måste:
- Få in hemtetna och utvärdering av arbete 
- Tvätta, min tvättkorg är överfull 
- Deadline till roligt samarbete 
 
Veckans mål:
- Träna 4 ggr denna vecka
- Umgås så mycket som möjligt med Malin innan hon åker
- Åka till farmor och farfar, har inte träffat/pratat med dem på veckor då det varit så mycket och jag varit sjuk. Får sådant dåligt samvete av det. 
 
Hoppas ni får en fin vecka hjärtan. 
 
 
johanna

Så fin!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress