4 februari 2018

PEGGY PORSCHEN CAKE

Resor

 
PEGGY PORSCHEN CAKE
 
Hej finisar! Hur mår ni? Länge sen sist men jag har åkt på influensan samtidigt som jag hade en tripp till London bokad för att uppfylla min barndomsdröm - kolla en Premier League match. Vi flög till London tidigt tisdagsmorgon och jag kände redan då att något inte stämde i kroppen. Men London välkomnade oss med vårväder, strålande sol och fågelkvitter. Det var en sådan fin dag verkligen. Vi strosade omkring i London och besökte detta drömmiga fik - Peggy Porschen Cake, ett måste om ni ska till London. Eftersom det var så fint väder bestämde vi oss för att sitta ute och avnjöta den mest godaste fikan jag någonsin ätit. Allt var så drömmigt gott. Tips ifall ni är i London! 
 
Meg

Åh jag ska till London om några veckor, ska definitivt lägga detta på listan! Så fint!

Svar: Åh vad härligt! Ja gör det <3 Hoppas du får en fin resa, kram!
Matilda Strömdahl

Maria

Å så underbart, jag och en kompis pratade just vid vår brunch senast att åka till just det fiket :D Så härligt att det ser lite varmt ut med, fab!! Hoppas du mår bättre nu! / Maria

Svar: Ja men det tycker jag ni ska göra! :) Ja det var faktiskt skönt och jättefint väder. Hoppas ni får en härlig resa till London. Kram!
Matilda Strömdahl

Maria

Å underbart! Tack, ja vi får ta och boka snarast!! :))

pernillasandstrm.blogg.se

Åh vad sött och mysigt ställe. Rekomenderas det att fika där när man är i London?? :)

Svar: Ja så himla fint! :) Det skulle jag verkligen rekommendera! :)
Matilda Strömdahl

Svart-Stina

Åh, vilket drömställe att fota på, en rosa dröm, så fint...

Svar: Ja det var verkligen magiskt! Rekommenderas starkt!
Matilda Strömdahl

kerstin ehrenholm

vilket mysigt ställe Ha en toppen resa

Svar: Tack snälla!
Matilda Strömdahl

Cornelia

Oj vilket mysigt litet ställe! Har alltid velat åka till London. Älskar dina kläder!!

Svar: Tack för peppen, glad jag blir!
Matilda Strömdahl

Paula Smilee

Åh jag älskar Peggy Porschen ! :) Galet fina bilder också !! :)

Svar: Så härligt ställe ju! Tack snälla <3
Matilda Strömdahl

Jasmine

Det ser ju fantastiskt ut! Tack för inspiration och tips. :)
Kram

Svar: Kul att du gillade det, kram!
Matilda Strömdahl

Josäfin Andersson

Wow vad snygga bilder! Ser riktigt mysigt ut :D

Svar: Visst är det fint! :D Åh tack snälla <3
Matilda Strömdahl

Sara Ekman

men wow så fint ställe!

Svar: Visst är det!
Matilda Strömdahl

madabouttea.se

Tråkigt med influensa! Fiket såg helmysigt ut! :)

Thelma

Hur kan du se så fantastisk ut?!

Svar: Tack snälla <3
Matilda Strömdahl

http://veckomagasinet.com/

Detta ser ut som en sagohus verkligen drömmen för mig

Svar: Om du får chansen så åk dit! :)
Matilda Strömdahl

Nora Bååth

Verkligen så himla fint där :D

Svar: Visst är det :D
Matilda Strömdahl

Josefine B

verkligen ett mysigt ställe de såg ut att vara och jag älskar din outft :D
kika gärna in min blogg

Svar: Det var jättemysigt! Åh tack snälla <3 Det ska jag!
Matilda Strömdahl

Fröken

Vilket mysigt fik! Fast måste erkänna att jag trodde att ditt inlägg handlade om Porsche-bilar först... ;-)

Svar: Visst är det :) Haha jaha där ser man ;)
Matilda Strömdahl

MADDISENJ.SE

Men wow, hur drömmig location?!

Svar: Så himla fint! Älskar det verkligen :)
Matilda Strömdahl

Linnéa Wiik

Alltså vilka kort! Så himla fina färger 👌🏻

Svar: Åh men tack snälla vad glad jag blir :)
Matilda Strömdahl

Carin

Men jösses vad fint det ser ut! Riktigt drömmigt! Älskar btw dina skor <3

Svar: Ja det var helt fantastiskt! Tack snälla du <3
Matilda Strömdahl

Amanda Niclasson

Åh så mysigt!

Svar: Visst är det!
Matilda Strömdahl

sara

Har redan skrivit upp detta cafe överst på listan att besöka nästa månad i London :) Ser ju helt fantastiskt fint ut! :)

Svar: Åh men kul! Du kommer inte bli missnöjd! :)
Matilda Strömdahl

Feliciaelinida

Wow! Vilka fantastiska bilder!

Svar: Tack snälla du - vad glad jag blir!
Matilda Strömdahl

sarah

åh vad vacket <3

Svar: Eller hur - så fint!
Matilda Strömdahl

Petra

mysigt cafe

Svar: Verkligen! :)
Matilda Strömdahl

Sannas kitchen stories

Där skulle man ju ta och bo! Man kan ju inte annat än att bli glad när man ser fotona. Och harmonisk.

Svar: Det var så himla härligt och vackert! Håller med dig :)
Matilda Strömdahl

corneliaeriksson.blogg.se

Det där måste ju typ vara Europas snyggaste café?? Jösses!

Svar: Ja det är så vackert!
Matilda Strömdahl

Elina

Älskar deras dörrdekoration! :D

Svar: Visst är den vacker! :D
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress