23 februari 2018

RANDOMS

Resor

 
Randoms ifrån Notting Hill. 
 
Hej finisar. Hoppas allt är fint med er. Denna vecka har varit jobbig för mig och har inte haft någon störra motivation till någonting. Ibland är det så. Känner mig allmänt trött, oinspirerad och allmänt okreativ - inte likt mig och då blir ingenting så kul. Igår tränade jag och träffade laget. Ger mig energi som alltid. Idag har jag tagit det lugnt, umgåtts med min faster och kusinbarn, fika med tjejerna och ikväll ska jag äta middag med familjen och umgås med tjejerna. Så behövligt. Hoppas ni får en fin fredag och en härlig helg. 
 
Anonym

Gb jn

Cornelia

Vilka fina bilder! Hoppas du får tillbaka din inspiration igen, vet ur det känns.

Svar: Tack! Ja hoppas det också <3
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress