Hej hjärtan! Här är några av mina senaste outfits. Vad tycker ni? Har ni någon favorit? Som det kanske märks har jag fått en dille på gult och rött. Jag älskar mina röda skor, tycker de är förvånansvärt bekväma att gå i också vilket är ett stort plus såklart. Hoppas ni haft en fin helg och att ni får en bra start på veckan. <3
Dixi Wonderland

Trodde först det var Angelica Blick! Sjukt snygga bilder :D

Svar: Haha jaså? ;) Kul att höra, tack snälla!
Matilda Strömdahl

Meg

Så himla snygg!!! Älskar dina röda boots, försöker själv hitta ett par :)

Svar: Tack snälla. Det gör du rätt i, mina är ifrån NAKD :)
Matilda Strömdahl

Herta

Hej!

Jag heter Herta och jobbar på Tourn. Vi jobbar med Influence marketing och jag undrar därför lite hur du jobbar med samarbeten.

Vad tar du för ett samarbete och inlägg på din blogg?
Skulle du vilja göra ett samarbete med ett företag som vill jobba med dej!

Ser fram emot din återkoppling!

Ha en fin dag!

Svar: Hej Herta! Vad härligt att höra ifrån dig. Du får gärna maila mig på [email protected] så kan vi diskutera vidare det där.
Hade varit jättekul att få jobba med er också, ha en trevlig helg och hoppas vi hörs!
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress