2 januari 2018

BONJOUR

Mode Outfits Samarbeten

ROQUE TOP BLACK

GITA SHOES BLACK SNAKE

MARCELINA HAT DARK WINE 

(adlinks)

 
Bonjour! Befinner mig just nu i Paris på semester och har det jättehärligt! Har haft jättemycket problem med att försöka ladda upp bilder/redigera osv vilket är jättetråkigt då jag har massa bilder att visa. Hur som denna look bar jag igår. Det spöregnade i princip hela dagen vilket sög så vi fick fota när det var uppehåll. Det finns så mycket fint i Paris och jag älskar att vi går så mycket i staden och upptäcker på det sättet. Kan gå i timmar då allt är så fint! Vad tycker ni om denna look? Jag älskar toppen verkligen - SÅ snygg, elegant, stilren och annorlunda. Och visst är locationen hur cool som helst? Dessutom har jag en unik rabattkod till er - "BYMS20" ger er 20% på hela IvyRevels hemsida!
 
 
Stolt inlägg i samarbete med Ivyrevel
 
Nathalie!

Hej! Jag var den lyckliga vinnaren av 6 månaders prenumeration med glossybox. Har dock inte fått något vinnarmail ännu och är lite rädd att jag skrev fel mailadress. Eller du kanske inte har skickat ut mailet ännu?

Kram från Nathalie

Svar: Hej Nathalie! Du ska ha fått mail ifrån Glossybox, jag gav den mailen du angav i kommentaren. Dubbelkolla din mail och skräppost, annars hör du av dig igen så fixar jag det. KRAM <3
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress