Inlägget innehåller reklamlänkar
 
 
GET MY AMAZING TOP - HERE (adlink)
 
Godmorgon fredag! Ska gå upp ur sängen (om jag kommer upp) har sådan SJUK träningsvärk! Är så himla stolt över mig själv denna vecka som har krigat igenom mig 4 tränings(hållkäften)pass. Lika gött efter varje pass och redan innan varje pass vill man ju egentligen bara ge upp ;) Fy skam den som ger sig! 
 
Ifall ni letar lite nytt till er själva skulle jag verkligen rekommendera denna megasnygga topp. Det är bland de bästa topparna jag ägt. Känner mig så himla elegant och snygg i den. Like one million dollar. Med rabattkoden "BYMS20" får ni även 20% på ett helt köp hos bästa IvyRevel - unna er något snyggt själva darlings för det är ni värda <3 
 
 
Stolt inlägg i samarbete med Ivyrevel
 
ajlimullersandvik.blogg.se

gud så bra du är! Och verkligen million dollar-snygg. Vill byta med dig ;D

Svar: Tack! Glöm inte bort hur bra du också är, klappa dig själv på axeln, det är du värd <3
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress