13 januari 2018

LÖRDAG

Vardag

 
Godmorgon Lördag! Tog lite sovmorgon innan jag gick iupp, tvättade och bakade scones till frukost/brunch - vuxenpoäng? ;) Iallafall det där med tvätten ;) Hur som, har känt att jag ligger efter så mycket här hemma efter ett fullspäckat schema veckan som varit. Jag har inte ens hunnit packa upp ifrån Paris för när jag kom hem så gick det i ett hela tiden fram tills igår. Så känner verkligen att jag behövde tvätta upp lite, städa, rensa bort lite av julen och städa iordning. Det är så skönt att bara vara också. Inga måsten. Inga planer. 
 
Dock så ser det ut som jag kommer åka hemåt senare idag. Ska träffa Malin och umgås med henne och bara vara och njuta av ledighet. Njuta av att få vara med varandra utan skola, fotboll eller liknande runt om. <3 Ha en fin lördag hjärtan! 
 
  
Matilda

Så härliga bilder!

Svar: Tack vad glad jag blir!
Matilda Strömdahl

Hemma Hos Felicia

vilken drömmig morgon! tror att jag ska köra på detta imorgon, ge min söndag en liten boost! :)

Svar: Hoppas du gjorde det :)
Matilda Strömdahl

Ida

Vilken bra start på dagen :-) Så längesedan jag åt scones.

Svar: Eller hur! Ja det är så gott och mysigt att lyxa till det på helgen!
Matilda Strömdahl

Maria

Bra start på dagen!!

Svar: Ja verkligen :)
Matilda Strömdahl

Adrian Gustafsson

Vad Fin Blogg du har! :)

Svar: Tack snälla, vad glad jag blir! :)
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress