29 januari 2018

PLANS FOR THE WEEK

Vardag

 
LONDON IS CALLING!
 
Måndag: Tog sovmorgon idag då jag inte sovit alls bra inatt med en hals som är svullen och ett huvud som dunkar. Idag har jag bara tagit det lugnt och fixat här hemma. Nu håller jag på att packa inför de kommande dagarna. 
 
Tisdag: Flyger till London. Ska vara här tills torsdag.
 
Onsdag: London! På kvällen ska jag se min första PL-match (!) en dröm som går i uppfyllelse. 
 
Torsdag: London! Strosa runt och bara äta gott. Flyger hem senare på kvällen. 
 
Fredag: Ledig, på kvällen ska jag käka tacos med vänner är planen.
 
Lördag: No plans!

Söndag:
No plans! 

En riktigt skön och chill vecka. Typ semester ju ;) Behöver verkligen bli frisk så jag kan träna. Så tråkigt att bli sjuk nu när det flyter på så bra med träning och så. Det har varit så hektiskt det senaste tiden så det är skönt med en sådan här vecka. Sen nu när jag är i London kommer det även vara fokus på att fota content och det är ett jobb i sig. Har ni några roliga planer för denna vecka? <3
 
johanna

Va kul!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress