15 januari 2018

PLANS FOR THE WEEK

Vardag

 

Måndag: Hade extrem huvudvärk igårkväll vilket ledde till migrän som jag haft hela natten - helt slut var jag! Blev bjuden på frokst hos världens bästa Elin och veckan kunde inte starta på ett bättre sätt! <3 
Ska åka hemåt snart för träning med laget och innan detta har jag svarat på mail, ringt CSN och gjort en massa viktiga saker. 
 
Tisdag: Ledig! Ska bara vara, fixa här hemma, rensa och sådär sen ska jag träna!
 
Onsdag: Föreläsning & träning på kvällen. 
 
Torsdag: Ser exakt likadan ut som onsdagen men på kvällen ska jag på massage (LÄNGTAR) och sen tar jag helg!
 
Fredag: Ska träffa Frida innan hon åker och sen ska jag träffa andra Frida. Ser fram emot denna dag <3 
 
Lördag: DM i fotboll. 

Söndag: No plans!
 
 
Ser fram emot att komma tillbaka till rutiner denna vecka och strukurera upp livet. Ska städa ut julen, köpa färska blommor och göra fint här hemma för att få lite ny energi i lägis. Laga god mat, ta hand om mig själv och unna mig lite hemmaspa. Jag vill fortsätta läsa i min bok som jag läser nu och få en inblick i den nya kursen vi påbörjat nu - strategisk kommunikation! Ha en fin dag hjärtan och hoppas ni alla får en jättebra vecka <3
 
 
Tess

Så mysigt det ser ut! :)

Svar: Tack snälla :) Hoppas du får en fin vecka!
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress