18 januari 2018

SPARKLING

Mode

Inlägget innehåller reklamlänkar
 
 
Get my shoes - HERE (adlink)
 
Hej babes! Först och främst kan vi väl ta ett moment för mina skor?!?!?! HUR snygga? Stort plus är även att de är så himla bekväma att gå i. Jag bar de på nyår hela kvällen/natten och hade inte ett dugg ont.
 
Jag går äntligen på helg idag (torsdag) efter en seg vecka med nya intryck och utmaningar. Ska sova ut imorgon innan jag ska träffa tjejerna för en lunch på stan. Var så länge sen jag träffade dem kändes det som så ska bli väldigt mysigt och välbehövligt. Jag ska ta dagen som den kommer annars och jag ser fram emot en helg med fotboll, vänner och Adam <3 
 
 
Sarah

Mysigt o luncha på stan :)

Svar: Ja verkligen :)
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress